Tunnustati RMK 2011. aasta reklaamikampaaniat „Kohtume metsas!“

Uudis
24.05.2012

Pärnu Turunduskonverentsi raames toimunud konkursil
Kuldmuna
pälvis RMK 2011. aasta metsa-aasta kampaania
„Kohtume metsas!“ kolm
auhinda: kuldmuna vääriliseks hinnati kampaania terviklahendit ning raadioreklaam; hõbemuna sai kategoorias välireklaami kategoorias
lahendus „Metsapeatus“.

Terviklahendusi hinnanud žürii esinaine
Olga Peresild: “Kuldmuna
võitnud Metsa-aasta kampaania oli žürii absoluutne lemmik, sest agentuurid olid
suutnud panna kampaania sõnumi elama erinevates meediakanalites. Keeruline on
ette kujutada inimest, kes kõnniks rahulikult bussipeatusest mööda, mille
katusel on istutatud kuused. Või inimest, kes jätaks tähelepanuta loomajäljed
tänavatel, mis viisid metsanäitusele. Agentuuridel oli selgelt õnnestunud tuua
tükike metsa urbanistlikusse miljöösse“.

Ühtekokku kuulutati galal välja parimad tööd 40 võistluskategoorias,
millele esitati tänavusel konkursile 680 tööd. ERAL korraldas konkurssi 14.
korda koostöös 17.-18. mail toimunud Pärnu Turunduskonverentsi, Postimehe, Eesti
Üritusturunduse Liidu, Eesti Meediaagentuuride Liidu, Eesti Suhtekorraldajate
Liidu ja digivaldkonna esindajatega.

„2011. aasta kuulutati ÜRO
poolt rahvusvaheliseks metsa-aastaks, mis ühtlasi sai RMK turundustegevuste
raamistikuks. Otsustasime metsa ja sellega seotud isikliku kogemuse tuua
metsast välja, linna ja kaubanduskeskusesse. Kampaania olulisimaks osaks olid
metsanäitused kaubanduskeskustes üle Eesti. Metsanäituste toimumise koha ja aja
esile toomiseks kasutasime ostukeskustes erinevaid pindu, nt kleebised pöörduksel,
loomajäljed põrandal, mis juhatasid näitusteni, kleebised tualettruumide
peeglitel konteksti sobivate sõnumitega. Näituste kommunikatsiooni toetas
raadioreklaam ja veebibännerid. Metsa linna toomise ideed kandis ka välimeedia
reklaam erinevatel formaatidel – ühistranspordis, erilahendustega bussipeatused
ehk “Metsapeatused”, mille katusel kuuseistikud ning rannakabiinid. Metsa linna
toomine jätkus sügisel seenekohtade teemalises kampaanias ning talvel kutsega
riigimetsast ise jõulukuusk tuua“, tutvustas kampaaniat turundusjuht Kati
Veskimägi.

Auhinnatud
kampaania loovlahendused töötas välja reklaamiagentuur IDEA ning
meediakampaania meediaagentuur Mediapool Vizeum.

«Lõppenud
rahvusvaheline metsa-aasta oli RMK jaoks turunduses uudsete ja eriliste
lahenduste aasta: puudega ehitud ’metsapeatused’, kaubanduskeskuste kohapõhine reklaam,
seenekohad mobiilis ja Facebookis terve aasta väldanud mäng on nendest parimad
näited, mis inimeste tähelepanu köitsid», ütles RMK kommunikatsiooniosakonna
juhataja Mari-Liis Kitter.


Vaata meedia kampaania tutvustust siin:
Kuula raadioklippi siin:
Vaata Metsapeatuse pilti siin:

Tagasi uudiste valikusse
Loe lisaks
Blogi

10 kohta, kus kalli inimesega sõbrapäeva tähistada

Sõbrapäev, 14. veebruar on hea põhjus, et võtta kallimaga ette üks tore romantiline seiklus. Riigimetsa Majandamise Keskus pakub välja 10 ideed, kuhu sel puhul minna ja mida ette võtta.
12.02.2025
Uudis

ERKO SOOLMANN: kohalik kogukond ja omavalitsus saavad asulate lähedastes metsades tööde planeerimisel rohkem kaasa rääkida

On juba heaks tavaks saanud, et asulalähedastes metsades tehtavad raietööd arutame kohalike kogukondadega läbi. Nüüd on RMK tegemas ettevalmistusi, et alustada sellel aastal metsatööde planeerimisega kogukondi senisest veelgi enam kaasates.
07.02.2025